marți, 6 ianuarie 2009

Plastica mica







4 comentarii:

  1. edit: nu sunt convins ca a functionat, asa ca mai "postez" inca o data pentru a fi sigar ca mesajul va ajunge unde trebuie!

    Draga Domnule Istudor,

    descopar intimplator blogul Dv. Nu ne-am mai vazut/auzit/intilnit de foarte multi ani. Mi-ar placea/onora/bucura sa reluam oarecum contactul.
    In masura in care placerea este si de partea Dv., ma puteti contacta la urmatoarea adresa: www.uncrutsculptures.com.
    Cu cele mai bune sentimente si consideratie,
    Adrian Uncrut

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai Istudor: Buna Adrian, sigur ca mi-ar face placere sa ne intalnim. Am incercat sa intru pe adresa pe care ai lasat-o dar nu fnctioneaza. Poate daca iti adresa mea de e-mail este : mihai.istudor@gmail.com.
    O zi placuta,
    Istudor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Mihai,
    Gabriel si Ioana Morosanu te imbratzisaza si
    dorim succes in in tot ceeace faci minunat si
    profesionist.
    Santem in Romania

    RăspundețiȘtergere